28 Temmuz 2018 Cumartesi

2018 GENEL KURULU

                       Değerli Ufuk TÖB Gönüllüleri,



    
     Akademik yılın sonlarına yaklaşırken, Ufuk TÖB olarak 2018-2019 dönemi için Genel Kurulunu gerçekleştirdik ve önümüzdeki dönem için yönetim , yürütme ve denetim görevlilerimizi  seçtik. 

     2017-2018 Döneminde birliğimizin daha iyi günlere ulaşması için canını dişine takarak çalışan tüm yönetim, yürütme ve denetim kurulu üyelerimize teşekkür ederiz.

    2018-2019 döneminde de fikirleriyle yerelimizi bir adım daha ileri taşıyacak arkadaşlarımızı sizlere tanıtmaktan mutluluk duyuyoruz.


Yönetim Kurulu;

  • Başkan: Sıla ALEMDAROĞLU
  • İç İlişkilerden Sorumlu Başkan Yardımcısı: İrem DOĞAN
  • Dış İlişkilerden Sorumlu Başkan Yardımcısı: Kaan NOMER
  • Genel Sekreter: Eser BÜYÜKAŞIK
  • Mali Koordinatör: N. Melis ÇİÇEK

Denetim Kurulu;

  • B. Deniz GÜRDOĞAN
  • Betül AKGÖK
  • Sinan YILMAZER


Çalışma Kolları;


  • Araştırma Değişimi Direktörü: Deniz YENİAY
  • Halk Sağlığı Direktörü: F. Simay HALİLOĞLU
  • İnsan Hakları ve Barış Direktörü: Cemre ÖZKAN
  • Cinsel Sağlık ve Üreme Sağlığı Direktörü: Yasemen GÖKBAŞ
  • Tıp Eğitimi Direktörü: Duru Naz GÜNAYDIN


  Destek Birimleri:

  • Bilişim, Haberleşme ve Yayın Destek Direktörü: İrem İSTANBULLU
  • Proje ve Destek Direktörü: Ö. Faruk TUNÇ

  Arkadaşlarımızı tebrik eder, hepsine güzel bir sene geçirmelerini dileriz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder