26 Eylül 2017 Salı

2017-2018 Ufuk TÖB Genel Kurulu

    


Merhaba sevgili gönüllüler,
    
     Akademik yılın sonlarına yaklaşırken, Ufuk TÖB olarak 2017-2018 genel kurulunu gerçekleştirdik ve önümüzdeki yılın yerel yöneticilerini seçtik. 
    
    2017-2018 döneminde fikirleriyle ufkumuzu genişletecek, yerelimizi bir adım daha ileri taşıyacak arkadaşlarımızı takdim etmekten mutluluk duyarız.

**Yönetim Kurulu;
  • Başkan: Utku BEKYÜREK
  • İç İlişkilerden Sorumlu Başkan Yardımcısı: Büşra Deniz GÜRDOĞAN
  • Dış İlişkilerden Sorumlu Başkan Yardımcısı: Ceren KIZILDAĞ
  • Genel Sekreter: Miray GÖKGÖZ
  • Mali Koordinatör: Alpcan TORUN
**Denetim Kurulu;
  • Övgü BABALIOĞULLU
**Çalışma Kolları;
  • Staj Değişimi Direktörü: Gökçe KARAPINAR
  • Araştırma Değişimi Direktörü: Akın ŞANLI
  • Halk Sağlığı Direktörü: Betül AKGÖK
  • İnsan Hakları ve Barış Direktörü: Kaan NOMER
  • Üreme Sağlığı Direktörü: Melis ÇİÇEK
  • Tıp Eğitimi Direktörü: Sıla ALEMDAROĞLU
  **Destek Birimleri:
  • Bilişim, Haberleşme ve Yayın Destek Direktörü: Ceren Su YILMAZ
  Arkadaşlarımızı tebrik eder, hepimiz için dolu dolu ve aktif bir sene olmasını dileriz. 

  Sevgiler,
  Ufuk TÖB Ailesi Adına Ceren Su YILMAZ
  Bilişim, Haberleşme ve Yayın Destek Direktörü '17-18

 Yönetim Kurulu


Çalışma Kolları




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder