18 Mayıs 2016 Çarşamba

2016-2017 UFUK TÖB hazır!

    Merhaba sevgili gönüllüler,
    
     Akademik yılın sonlarına yaklaşırken, Ufuk TÖB olarak 2015-2016 genel kurulunu gerçekleştirdik ve önümüzdeki yılın yerel yöneticilerini seçtik. 
    
    2016-2017 döneminde fikirleriyle ufkumuzu genişletecek, yerelimizi bir adım daha ileri taşıyacak arkadaşlarımızı takdim etmekten mutluluk duyarız:

**Yönetim Kurulu;
  • Başkan: Utku BEKYÜREK
  • İç İlişkilerden Sorumlu Başkan Yardımcısı: Büşra Deniz GÜRDOĞAN
  • Dış İlişkilerden Sorumlu Başkan Yardımcısı: Övgü BABALIOĞULLU
**Denetim Kurulu;
  • Yiğit YILDIZ
  • Gökçen GÖKGÖZ
  • Doğan ÖZEN
  **Çalışma Kolları;
  • Staj Değişimi Direktörü: Miray GÖKGÖZ
  • Araştırma Değişimi Direktörü: Ceren KIZILDAĞ
  • Halk Sağlığı Direktörü: Zeynep Nihan SARAÇ
  • İnsan Hakları ve Barış Direktörü: Lara KAVASOĞLU-Çağla SARIKAŞ
  • Üreme Sağlığı Direktörü: Eser BÜYÜKAŞIK
  • Tıp Eğitimi Direktörü: Alpcan TORUN
  **Destek Birimleri:
  • Bilişim, Haberleşme ve Yayın Destek Direktörü: Çağla SARIKAŞ
  Arkadaşlarımızı tebrik eder, hepimiz için dolu dolu ve aktif bir sene olmasını dileriz. 

  Sevgiler,
  Ufuk TÖB Ailesi Adına Çağla SARIKAŞ
  Bilişim, Haberleşme ve Yayın Destek Direktörü'16-17
Ailemizin yeni üyeleri seçilirken;


Değişim savunucularımız;

2016-2017 yerelimiz:

Yönetim kurulumuzun aktif çalışanları;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder